Bilder från min Födelsedag!

Här kommer änttligen bilderna från min 20-årsdag! Lånat mammas Laptop lite, så förde över bilderna hit ;) Bra bra. Kvällen bestod av 3 flaskor vin, grönt hår & Tatueringar (De 2 sistnämnda var Eves påhitt inför min födelsedag). Många finfina bilder blev det, so Enjoy!

Inte min bästa bild..
Den här bilden bjuder jag på. Eve tyckte vi skulle svepa några
glas vin innan hon påbörjade min förnedrande förvandling.
Närbild jaa
Eves kamera var lite väl inzoomad. Men bilden blev ändå
veryvery nice!
We R 6y
We look very hot. Gulligull!
Sötnosar
Malin & Louise vid matbordet. God mat åt vi, Kyckling med
pommes & bearnaisesås. Eve & Louise lagade :)
Fin Middag ;)
2 söta barn & en Hulken runt matbordet.
3 laxar i en laxask
Jag är grön, Louise söt & Malin craazy ;D
Min kropp, Malins huvud ;D
Min underdel & Malins överdel - Mycket lyckat!
BBB - BallongBlåsande Barn
Malin & Eve blåste upp roliga ballonger (Som jag fick bära på
mig under kvällen). Mobilkvalité som ni ser.
Blowing Malin
Malin likes to bloow ;)
- Wäääh!
Jag studerar ett tunt snöre, Malin spexar ;)

Kommentarer
Postat av: Hugo

Den där malin var bannemig söt :)

2009-03-05 @ 13:05:19
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0