Äckligt.

Usch. Satt & snackade me en kompis på msn nyss. Hon hade varit hemma hos en tjej hon känner, även tjejens kompis var där. Hon hade blivit sönderslagen av sin pappa. Så dom bad min kompis vara där ett tag ifall tjejens pappa skulle komma dit. Fan, jag blir så äcklad av sånt. Så jävla hemskt. Tjejen är bara 15 år, hennes pappa slår henne och ingen hjälper henne? Det är äckligt vad fega människor kan vara.

Men jag förstår att hon inte vågar anmäla. Enligt mig kan man inte lita på polisen. Jovisst, klart det finns många poliser som verkligen vill hjälpa, förhoppningsvis vill de flesta det. Men sen finns det även de som bara är ute efter att få sätta fast brottslingen, sen skiter dom i offret.

Blää, blir helt sån här illa till mods nu. Kan inte ens förstå hur fan man kan slå sitt barn? Vilken "man" han måste vara. Han borde vara glad så länge det inte kommer ut, för när det väl gör det lär han få stryk. Män som misshandlar sina barn är ju inget folk har överseende med direkt.

Jaja, ska nog krypa ner i min lilla säng nu. Pysen ligger redan och väntar på mig ;) Gulligull. Klockan är 1.25 (2.25, men jag har inte ställt fram klockan än. Vill inte!) så det är väl "dags".

Gonatt babes & dröm sött!

<3
NattiNatt :)
MjukBoll<3
Pysen ligger och väntar...

Kommentarer
Postat av: Ahmed o Fantomen

Det är fegt att inte göra någonting. Du som vet vad som pågår borde anmäla det till sociala myndigheterna eller polisen. Det är en medborgerliga skyldighet.

2009-04-02 @ 23:53:18
Postat av: Jenny

Lätt att göra när jag inte ens vet vem tjejen är. Dessutom tror jag inte hon kommer må mycket bättre av att bli satt i fosterhem direkt, vilket hon lär hamna på.

2009-04-03 @ 00:05:37
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0