13 timmar

Sov jag inatt :) Mohaha! Inte bra. Var så jävla trött igårkväll (Koonstigt) så somnade 23.45 typ. Sen kom jag upp 13 idag. Vaknade innan det, men min kropp vägrade gå upp ur sängen. Jobbigt.

Varit ute en sväng i Laholm med Louise. Hon köpte en jättefin aprikosfärgad tröja & en massa andra små saker. Blev såå svartsjuk, längtar tills jag ska jobba i Påsk. Då blir det pengar = shopping. Behöver kläder, smink & silvershampoo :) Sen skulle stackars Louise på möte med skolan. Tråååkigt... jag hoppas det gick bra.

Åkte hem till min födelsedags-räka & leverade ett par finfina muffins jag gjort (Inte bakat dom själv, men dekorerat dom fint:) Sen drog jag hem & hoppade studsmatta med Josse. Det var ju varmt ute idag, så vi hoppade runt där en stund. Wiie!

Nu är det Sex & the city om en halvtimme. Meee liiike! Har föresten upptäckt att Sex & the city-avsnitten som går kl 17 är 10 min kortare, bara för dom tar bort allt som anses "snuskigt". Töntigt, vad är Sex & the city utan sex?;) Så kollar på de senare avsnitten istället.

Nu får ni se dagens bilder istället!

Mmmuffins
Eves muffins blev niiice.
VV - Vacker Vovve
Jaffa väntar på att bli avduschad all smuts. Gullvovve!
Cp-Ansiktet & SpretFötterna
Jag & syrran på studsmattan. Mitt ansikte är fucked up, haha!
Bilderna blir inte så bra på långt avstånd ;)

- AAAAH!
Var tvungen att täcka över Josses ansikte eftersom hon hade dödat
mig annars ;) Så jävla mobbad bild, haha!
Run bitch, run!
Jaffa var på damphumör, Så hon galopperade runt i trädgården.

Pysen vaktar
Pysen såg Selma, så han började jaga henne. Men Selma var smart
och gömde sig i sin bunker (Under trappan) Där kommer inte Pysen
in eftersom han är för fet.
Så här sitter han & vaktar utanför.

Selma i bunkern
Selma kollar läget utanför bunkern...
Sexy Jaffa
Med vinden i håret!

Kommentarer
Postat av: Nanna

Läckra bilder på studsmattan.

Gillar smilisen.



/Nanna

Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0