Bloglovin'

Var slappe på Madison igår. Timbuktu skulle vara gäst-DJ tydligen & jag ville sååå gärna dit! Men ingen kunde :( Så fick stanna hemma. Men men, kommer fler kvällar med Slappe. Dom brukar ju ha det en gång i veckan sen under sommaren. Så får hoppas dom har det nästa Måndag igen bara.

Träffade iallafall Louise & Eve lite. Vi satt på stranden & snackade & hade roligt hehe ;) Myycket trevligt! Får göras om snart igen...

Tänkte bara tipsa er som läser min blogg att ni kan prenumerera på den via bloglovin.se. Det är jätteenkelt! Bara klicka på ikonen, bli medlem (Du behöver bara fylla i e-post & ålder) sen är det klart! Så får du dina favoritbloggar samlade på ett & samma ställe, vilket är mycket smidigt :)

Follow Jenize

Nej, nu måste jag ut & försöka njuta av solskenet. Även om det blåser lite...
Pusshej!<3
Följ mig så blir jag glad;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0