Slappe-Måndag

Sorry blogg att jag är seg som fan på att skriva nu, men har bara inte haft lust... + jag har spelat sims 3, hahaha! Och haft ett liv.. lite.

Tänkte iallafall lägga ut bilderna från i Måndags, när det var slappe på Madison! Var där med Louise, Jack & Eve. Mycket trevligt! Kvällen gick dock aaaalldeles för fort. Vi hade förfest i Louises hus i Båstad. Sen runt 23.40 drog vi mot Madison, fint folk kommer sent vet ni ;) 

Dock slutade kvällen illa för mig när vi skulle hem, haha! Lite för mycket drinkar & grejer.. däckade typ i bilen, sen när jag kom av staplade jag mig ut i trädgården & spydde. Lite fjortisvarning på det ja ;) Men får faktiskt skylla på att jag ätit lite dåligt under dagen. Hade panik, för jag hade lite problem me motoriken vilket inte är så bra om man inte vill väcka sin pappa. Ändå lyckades jag låsa upp dörren och ta mig in på rummet... fast stannade inte där så länge, eftersom jag sedan blev tvungen att uppsöka en toalett.

Trög var jag också. När jag står inne på toaletten tänker jag att jag måste ta me mig nåt in på rummet jag kan spy i utifall att. Vad gör jag? Jo, jag ser en liten grön mugg inne på toaletten. Jag häller lite vatten i botten på den, går in på mitt rum. 1 min senare behöver jag spy så jag tar muggen & spyr i den. Varför tar man en liten, liten mugg & tänker att man kan ha den som spyhink? Som tur är lyckades jag tydligen pricka ganska bra iallafall! Men sen kom jag på att en liten mugg inte är så bra att ha till det, så lyckas ta mig upp & hämta en hink istället.

Dagen efter vaknar jag upp helt förvirrad & naken typ, haha! Brukar alltid sova i någon tröja, så när jag vaknade upp i bara mina trosor blev jag lite förvirrad. Har antagligen bara slängt av mig kläderna & däckat ;) Eve smsade mig sen & berättade att hon vaknat upp i sina festkläder! Så hon hade bara gått in & lagt sig på sängen direkt & somnat.

Så fult. Aja, nästa gång får jag hålla igen med drickan lite. Hade iallafall en kul kväll fram tills det slog över ;) Ni får ursäkta den dåliga kvalitén på bilderna, något fel på min kamera så den gör alla suddiga :S

Shramp<3
Eve posar i soffan ;D
E&J
Ännu en suddig men söt bild på mig & Eve.
Aaaw
Turturduvorna Jack & Louise i soffan ;D
J&L
Jag & Louise sötar oss inne på toan.
Pose!
Louise gör reklam för läppglans inne på toan :) Hihi
Helbild
Inte den bästa bilden på mig, men får bjuda på den ändå eftersom det är en helbild:)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0