Skärpning!

Nej, nu ska det fan bli skärpning me mitt bloggande. Måste komma igång igen! Gick ju så bra + började ju få en del läsare också. Men får ju faktiskt skylla på det fina vädret, när det är 25 grader ute & sol kan man inte sitta vid datorn & blogga ;)

Gymmet har jag inte heller skött. Men har bestämt att nu e det sommar = jag hittar på saker typ 24/7 + jobbar så gymmet hinns inte med. Eller jo, men palla svettas inne på ett gym när man kan vara ute & träna. Så får åka dit & frysa mitt medlemskap någon månad, kan ju inte betala 499/mån i onödan.

Dock behövs det gymmas... eller tränas. För att ikväll umgicks jag me min räka och hon undrade om jag ville hänga me till Mallorca:) Wiiie!! Blev ett självklart Ja! Är så glaaad & längtar som fan! Vill typ studsa rundor.. vilket jag redan gjort lite. Så behöver få en bikinikropp NU! Kommer inte gå på 5 veckor, men kan nog lyckas få bort nåt kilo ;)

Åhhh & vi körde över en igelkott :( Inte bra. Värsta kalabaliken blev det, båda bara skrek. Sen fick vi köra tillbaka & kolla, då var han borta. Men sen såg vi han låg i ett dike, helt platt. Men Eve tyckte han rörde sig, så jag körde över den en gång till. Stackars igelkott, men han är i himmelen nu. Efter ett tag tänkte vi att det kanke var en annan igelkott vi körde över andra gången eftersom den var så platt. Får hoppas det, så den andra klarade sig... snyft.

Käkar jordgubbar. Dom e lite grusiga, men det gör inget, jag låtsas bara om att dom är rena. För jag orkar inte tvätta dom, dom får smaka lite jord istället. Mer naturligt ;)

Ska lägga ut lite bilder från olika festtillfällen, eftersom det e då de roligaste korten blir tagna ;) Men det får bli en annan dag. Nu får ni en bild på mig istället, så ni inte glömmer hur jag ser ut mohaha!

Skjortiis
Har levt i den här skjortan dygnet runt typ. Den börjar nästan växa fast! Den är sval & skön, perfekt när man svettas sönder. Herrskjorta is the shit ;)

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag skulle kunna leva i den där skjortan för alltid ;D

2009-07-19 @ 21:38:28
Postat av: Niklas

Jag skulle kunna leva i den där skjortan för alltid ;D

2009-07-19 @ 21:40:12
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0