Sims3!!

Wiie! Sims3 kommer ut idag! Var inne på Maxi-Mellbystrands hemsida och dom har också fått in det idag! Så ska bara käka klart min frukost, sen in & köpa det ;) Haha, känner mig som värsta nörden! Men Sims är så jävla kul... och sims3 verkar sjukt grymt. Är så exalterad att jag tillome drömde om det inatt. Helt störd!

Sen när Josse kommer hem ska jag sitta & spela det, så får vi se om hon märker det ;) Haha! Värsta planeringen...

Nej, nu ska jag käka klart min frukost, sen... ni vet vad ;D
Pusshej<3
Sims3

Kommentarer
Postat av: Hampus

Jaa lite nyrd e du allt ;) men de får man ju vara :P hahaha

2009-06-04 @ 19:31:18
Postat av: elin

måste man ha sims2 för å kunna spela 3an?:( :D

2009-06-05 @ 16:25:18
URL: http://russiinbullee.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0