BråkNalle

Åhh, är ledig idag så hade planerat sola! Men självklart ska halva himlen vara täckt med moln. Grrr! Upprörd jag blir. Ska se om jag kan försöka lägga mig ändå...
 
Pappa var bråkig hela dagen igår. Först för att försvara sin katt Selma.


Jag: - Pappa, idag var Selma faktiskt omogen.
Pappa: - Nej, sluta!
Jag: - Jo, Pysen kom in, så gick Selma fram & nosade honom i röven. Sen vände han sig sakta & jamade snällt mot henne. Sen sabbade Selma den fina stunden genom att fräs..
Pappa: - Jaa, men han har skadat hennes öra!
Jag: - Men det va ju längesen..
Pappa: - HAN SKADADE HENNES FINA ÖRA!!


Senare i köket. Känner att det luktar lite illa vid diskbänken. Ser en äckliga trasa ligga där (pappa som använt den). 1 timme senare är den fint upphängd på kranen.


Jag: - Pappa, du får ju slänga den trasan. Den luktar mögel
Pappa: - Vaddå slänga?
Jag: - Den stinker ju asmycket
Pappa: - Det gör den inte alls det!!

Bråkstake. Det är väl för att han är i den där åldern, upprors-åldern. 47 år.. tror jag han är..

Nu ska jag ut & försöka bli mer brun i solen. I have to!
Pusshej<3
- I'm siiiinging in the rain!
Straffet blir att jag lägger ut den här bögbilden på honom ;) Mohaha..


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0