BLÄÄ!!

Varit sköna sommardagar nu! Fast idag blev jag sur, eftersom det är moln ute! Buhuuu:( Hade planerat sola, men det blåser för mycket tycker jag. Dessutom vet jag inte om jag vågar efter händelsen igår..

Jag var ute på studsmattan med Selma. Vi låg & kollade på fåglar o bara myste. Efter ett bra tag & rullande på studsmattan hoppar Selma ner och jag ställer mig upp & börjar hoppa lite på studsmattan. Helt plötsligt ser jag något krypa över studsmattan jättesnabbt.. så är det en skitfet ÄCKEL-spindel!! Den var brun-grå & hade jättefet bak. Så äääckligt! Jag fick panik & bara skrek, sen hoppade jag ner & sprang in i huset & spindelvisiterade mig själv. Usch, usch...

Så lär inte bli något hoppande på studsmattan på ett tag. Vågar knappt lägga mig på altanen heller, den kanske håller hus där också.

Moi
Jag kan få min mobil att sväva i luften :)
Wiie
Jag hoppar rundor på studsmattan, haha!
- Aaah!!
Josse flygeeeeer!
Cp-Papp
Pappa bytte kläder på min bils säten :) Svart blev det!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0