Bal !

Vet inte vad det är med mig, har inte varit alls duktig på att blogga den här veckan. ska försöka bättra mig ;) Men som sagt, när jag väl sitter vid datorn är det Sims 3 som gäller.. (A)

Igår var det bal för mitt gamla gymnasie. Helt sjukt att det var ett helt år sedan jag tog studenten, kan inte fatta det :S Man känner sig ju nästan gammal... usch. Tur att jag fortfarande ser ut som ett litet barn, tihi!

Fint väder var det också... not. Skulle egentligen på Linus student, men eftersom jag inte fick tag i den lilla grisen + han går i Varberg = långt, så sket jag i det. Avni undrade om jag ville hänga me & kolla på balen, så fick bli så ;) Hans flickvän tar studenten iår så därför han ville dit. Jättefin klänning hade hon, så ångrar att jag inte tog kort på den..

Skitsegt var det att stå där när det regnade, dessutom tog det aslång tid innan dom kom. Avnosos vänner & brorsa kom så dom stod där & pratade & hade roligt på albanska ;) Kul för mig, hehe. Sen när dom väl kom stod vi bara där ett litet tag så vi hann se dom i början, sen drog vi. Inte kul stå i regnet utan paraply ju.  

Men tog 2 bilder iallafall, hahaha! Duktig jag är! Pallade inte fotografera i regnet.. jobbigt ;)
Damer
Sara (i lila) med vän!
Herrar
Jack med vänner ;) Tog kortet när vi var på väg mot bilen, bilkön mot röda mattan gick så sakta, haha!


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0