ÄckelDemokraterna

Orka att Sverigedemokraterna har skickat hem sin äckliga valbroschyr till oss. "Bevara Sverige svenskt" och vad är svenskt? Blond & blåögd? Så sjuka. Sverige blev till av att folk invandrade och bildade en befolkning. Vi växte inte upp ur marken direkt ^^

KKKHaha, Josse döpte om dom till "Nazistdemokraterna" på lappen. Passar bra tycker jag ;) Dom kanske inte är renrasiga rasister, men läser man vad dom står för måste man hålla med om att det börjar gå åt det hållet. Diskret men säkert.

Vet inte vad jag ska rösta på för bajsparti... Piratpartiet säger alla, så man kan få fortsätta ladda hem. Jaha... vad gör dom mer då? Kan ingenting om Politik ;) Men tycker inget parti verkar bra. Vet inte ens när valet är.. eller vad det handlar om. Not interested...

Nu börjar Desperate Housewifes om 20 min :) Wiiie! Me like..
Puss på er små barn!


Gay
"Jag rasist? Nejdå, jag tycker bara att man ska dra alla invandrade över en kant & slänga ut dom eftersom dom inte är lika mycket värda som oss renrasiga svenskar. Sieg he... eh, bevara Sverige Svenskt!"
Sant.

Kommentarer
Postat av: Svante

Jimmie åkesson har aldrig sagt att han vill slänga ut alla invandrare, han vill begränsa invandringen, istället för att ta in 1000 invandrare och sätta dem på ett ställe och skita i dem så är det bättre att ta in 100 och hjälpa dem, sen vill han att religion inte ska vara något som ska finnas i allmänheten, man ska hålla sin tor och religion hemma för de skapar bara problem

2009-06-16 @ 20:09:43
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0