ShopShop!

Åhhh, shoppade en massa igår! Jag & sis drog till Väla. Dock drog vi ganska sent, så hann bara shoppa rundor i 2 timmar typ. Men det räckte... för mig iallafall:) Stackars SnigL hittade ingenting! Jag däremot hittade mer än jag hade råd till, så fick strunta i att köpa vissa grejer. Tråkigt, but that's life..

Köpte inget onödigt iallafall tycker jag, behövde allt jag inhandlade. Okey, trosor kanske var lite onödigt men det är kul att handla underkläder tycker jag;)
Shirt & Shoees
Ursäkta den suddiga bilden, men jag suger på att hålla still kameran ;) Här är iallafall en av tröjorna jag köpte på BikBok. Ett mycket bra köp tycker jag, skitsnygg färg hade den också! Även skorna är nya, från H&M. Har redan ett par såna men dom är utslitna, så köpte ett par nya eftersom de är så billiga (98 kr!) Snygga & bekväma är dom:)
Wiie!
Man ser inte så bra, men det jag köpte var iallafall:
*1 svart vanlig tröja + En grå sweatshirt
*Jeans
*Svart väska
*BH + 2 trosor
*Armband
*Stor ring
+ de 2 grejerna jag har på andra bilden ovan.

Jeansen är dock lite för tighta i midjan tycker jag. Provade dom i storlek 27 & då satt dom perfekt! Men så sa kassörskan att dom kommer töja sig, så jag borde ta dom i 26, vilket jag till slut gjorde. Så kanske kommer få byta dom, dom sitter skitbra dom med, men lite för hårt i midjan vilket inte är så skönt. Dock är det inte snyggt om jag köper dom i 27 & de töjer sig. Får vänta lite & se, har typ 1 vecka på mig ;)

Nu ska jag käka eftersom jag nyss kommit hem från jobbet. Återkommer nog senare!
Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Måste bara säga att damn vilken snygg blogg du har!

2009-07-22 @ 02:05:20
URL: http://madeleinepetersson.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0