Shiiiet

Vad varmt det är ute! Jobbade till 14.30, sen var jag ute & joggade en liten runda (Duktig!) Daamn vad varm det var! Höll på att dö fan. Men nu e jag hemma ialf, smörjt in mig i sololja så ska strax ut & sola ett litet tag. har vår lilla pool vid sidan om som jag kan hoppa i ifall det blir för varmt.

Men först ska jag käka lite. Sojakorv med stekta champinjoner :) Inte för att jag e vegetarian, men sojakorv e så jävla gott. Och nyttigt med har jag för mig ;D

Ikväll blir det grillning hos Louise:) Niice!

Pusshej<3
Suddis
Bjuder på en suddig helbild. Skönt med shorts:)
Wiie
After work ;D Mitt ena ögonlock ser trött ut, haha!
Knubbis
Pysen har tydligen också varit ute & solat för han var brunare på magen:)
Sojakorv!
MatMatMatMatMat!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0