Pedofil

Min syrra & hennes kompis fick en pedofil efter sig igår när dom var på Maxi, läs mer på --> www.rulesbyjosse.blogg.se. Han hängde efter dom & frågade efter deras nummer, sen tänkte han ge ut sitt med, men dom stack därifrån.

Själv varit med om en pedofil på Maxi när jag & Camilla var där. Vi var typ 16-17 (Men han trodde säkert vi var 15 för vi såg ganska unga ut) & höll på att tönta oss vid rutschkanan på Mc Donalds. Han gick fram & sa vi var söta, sen ville han ha med oss till stranden. Fyfan vad vi garvade, vi bara klättrade upp i rutschkanan & gömde oss ;)

Men sjukt äckligt är det. Blir så jävla förbannad, hur sjuk i huvudet får man vara? Jävligt dumt min syrra inte tog äcklets nummer, för då kunde man fått reda på vem det var kanske. Han presenterade sig som Kenneth för dom iallafall, han var i 45-årsåldern (Typiskt den åldern ju, 45-50) hade vit skjorta, ganska kort & hade grått lite spretigt hår.

Så om någon ser honom eller är med om samma sak så ta hans nummer om han ger ut det, eller anmäl. Jag vill iallafall gärna ha tillgång till hans nummer eftersom polisen tyvärr inte gör så mycket mer än att sitta på sina feta rövar. Bättre att ta lagen i egna händer & skrämma upp kräket så han fattar. Inte jag personligen då haha, men någon annan man känner kan göra det.

Ska till maxi & shoppa loss inför Mallorca nu någon dag, så då får Josse hänga med. Hoppas jag han är där då. Jävla äckel-päckel..
- Usch!!
Selma blev upprörd när hon fick höra om pedofilen!


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0