Päls&Mys

Såhär mysig är jag efter att ha legat i soffan & kelat me Selma. But it was totally worth it ;D Vi kollade på Thelma & Louise, sjukt bra film! Dock lite sorgligt i slutet tycker jag.. men ändå bra. Selma kände igen sig mycket i filmen, hon är en liten gangster...

Nu ska jag sova, jobba imorrn 14.30-20.15. Lite segt, men det e pengar + slappe på kvällen. Hoppas jag kan ta mig dit:)

Puss&Gonatt<3
PälsPälsPäls
Myyysigt, tror jag ska gå såhär till jobbet imorrn... as catwoman:)
Yeah!
This is how we do it, Selma style ;D

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0