Mår som man förtjänar

Har inte skrivit i min blogg på lääänge för jag har haft fullt upp hela semestern typ! Festat 8 dagar i streck, trodde aldrig det skulle gå ;) Men det gjorde det!

Igår var det stadsfesten, så jag & Eve drog dit. Där träffade vi hennes syrra Marina & några till. Satt & snackade lite & drack med dom. Sen träffade vi på Linus & Robin:) Bestämde oss för att dra hem på fest hos en kille. Riktigt kul hade vi faktiskt, dansade & töntade rundor.

Eve & Robin började tatuera varandra med en tuschpenna. Eve fick bl. a. en kuk målad på sin arm:) Mycket fint! Jag klarade mig nästan, förutom att Eve skrev typ "Jag gillar rumpor" på mitt ena bröst. Cp. Och Linus fick bl. a. "I <3 Prinskorv" på sin arm ;) Det stämde, för han käkade prinskorv.

Eve var nära på att flyga ut från balkongen med. Robin skulle lyfta henne, så blev det lite fel så hon flög in med foten i balkongräcket, hahahahaha! Såg ganska kul ut, men läskigt!

Efter en lång kväll bestämde vi oss för att dra hem. Taxi fick det bli. Linus fick hänga med & sova hos mig eftersom han inte kunde ta sig hem. Medan vi väntade på taxin såg vi en polisbil en bit bort. Vi ville gärna veta vad som hände, så vi gick förbi, sen stannade vi till lite (Vaddå diskret?) Så säger Eve att alla ska va tysta eftersom hon ville höra vad dom sa. När det äntligen blivit tyst hör man hur Linus släpper sig ;) Det sabbade tystnaden lite om man säger så...

Linus var asjobbig mot taxichauffören. Han typ pillade på alla knappar, sen ville han höja volymen en massa. Jag & Eve försökte hålla oss normala, men var lite svårt eftersom chauffören var så jävla allvarlig + han hade rolig röst ;)

När jag & Linus kom hem kollade vi lite på Family guy :) Sen kl 5.30 typ somnade vi. Vaknade sen upp idag med feber & halsont. Man mår som man förtjänar ;) 8 dagar av festande sätter sina spår. Kul att man ska börja jobba imorrn igen med.. aja, det ska väl gå ;D

Hade med mig kameran, dock dog den jäveln så blev inga kort med den :( Synd, hade säkert fått hur många kul bilder som helst under kvällen annars. Men fick några med mobilkamerna iallafall, alltid något.

Pusshej<3
Yeeah
Tog lite fina kort på Linus & Eve medan vi väntade på taxin ;)
Sexigt
Linus vägrade se normal ut på ett enda kort, haha!

Kommentarer
Postat av: J

Lägga till varandra på bloglovin? :)

2009-07-14 @ 14:54:03
URL: http://jwestmans.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0