Maaooww

Wääh, ska snart till jobbet. Ska dra & sminka mig om typ 5 min. That sucks! Hade världens segaste bajskväll igår, satt bara hemma & bölade. Nej, det gjorde jag inte hehe, men jag ville nästan göra det för att jag var så uttråkad. Snacka om rastlös, jag kanske lider av ADHD? :S Vem vet...

Men ikväll måste det hända något kul. Iofs slutar jag inte förrän 20.15, men vem fan bryr sig. Natten är ung ;D Fast vi ska nog till Köpenhamns Tivolit imorrn. Men jag kan vara uppe halva natten idag ändå:) Jag e bra på sånt.

Nej, nu har jag inte tid att skriva mer. Måste fixa mig inför jobbet. Usch, hoppas jag slipper ha tyska ungar som kunder idag. Dom e sjukt störiga :S Korkade & äckliga. En tysk unge kastade en boll på mig häromdagen & hans äckliga handikappade föräldrar sa inte ens till honom?! Ville bara resa mig upp & ge en lavett över ansiktet på ungjäveln. Tror ni jag hade fått sparken då? Hmm... inte värt det. Men om jag ser den igen... grr.

Återkommer antingen ikväll eller i övermorgon. Imorrn kommer jag troligen inte hinna skriva, ska ju åka karusell hela dagen:) Ett barn på nytt! Har dock märkt att man inte orkar lika mycket som förr... iallafall inte utan alkohol i blodet, höhöhö!

Pusshej<3
Hohoo!
Satt uppe halva natten inatt typ. Kollade på Ally McBeal i min uggletröja:) Bilden ser lite snuskig ut, ser ut som att jag har handen mellan benen, men det har jag inte!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0