Wääh!

Vad uttråkad jag är... bara sitter här & väntar på att saker ska hända. Borde egentligen lägga mig eftersom jag ska upp tidigt imorrn & köra bilen till verkstaden. Men kommer ändå inte kunna somna.

Så sitter & ritar på paint. Längesen jag gjorde det. Det är kul, haha! Ska lägga ut mitt konstverk här sen när det är klart... Längtar till helgen iallafall. Lördag = Malin & hennes brorsa ska ha födelsedagsfest. Micket trevligt :)

Nuu är jag klar med min gubbe på Paint! Haha, det tog 100 år fan... men nu är den klar och nu är jag trött så nu blir det läggdags.

SäxiSäxi
Lite tönt-varning på att ägna kvällen åt att sitta & rita på Panit, haha! Men vad ska man göra ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0