SovaSovaSova

Det är nog det jag är bäst på. Att sova. Eller iallafall på morgonen/förmiddagen/resten av dagen... somnade runt 3.30 igår, vaknade 15.40 idag!! Förstår inte ens hur det gått till... minns att jag vaknade till någon gång imorse (kändes som klockan var typ 10) och rättade till mitt täcke. Sen somnade jag om.

Vaknade av att dörren smälldes igen, så då tittade jag på klockan. När jag såg hur mycket den var bokstavligen flög jag upp ur sängen & möttes av Josse som nyss kom hem från skolan. Jag bara "Eh, jag vaknade nyss!" Hon bara tittade på mig typ "Jaha? Idiot!"

Kan ju faktiskt inte hjälpa att jag vaknar så sent när ingen väcker mig... tycker jag. O sååå länge brukar jag iallafall inte sova, inte nu för tiden (För det mesta) utan brukar komma upp vid 13 iallafall. Hmm... och imorrn ska jag upp kl 6 eftersom vi ska köra min lilla bil till verkstaden:( Han är inte sönder, bara några saker som skulle fixas. Jobbigt.

Nu är det bara 3 timmar kvar till Top Model börjar :) Wiie!

Musse Pigg
Lägger ut en ful, osminkad & för ljus bild på mig själv med en
läkerol på näsan.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0