SexyMe.se

Haha, har blivit medlem på en ny sida (Jaa, sån nörd är jag, jag vet!) www.sexyme.se heter den. Ungefär lika löjligt som Snyggast.se, fast ändå liiite bättre... för man kan vinna priser :) Ganska sjukt att vinna priser på sitt utseende, men så är det iallafall. Redan nu fattar man ju att på tjejernas sida kommer någon skitsmal 14-åring med upptryckta superbröst & putande läppar att vinna... tyvärr är det ju så.

Därför tänker jag inte vara sämre, jag tänker lägga ut en fin bild, jag kommer le (Inte puta med läpparna!) & jag kommer att vara 20 år (Fyller det den 21:e Februari = snart), inte 14. Så det så :) Lägger jag ut en helt normal, "tråkig" bild på mig själv med lite smink, halshög tröja & platt hår kommer jag inte vinna... och jag vill vinna!! Så nu vet ni det, jag är ingen dum bimbo, jag ser kanske bara ut som en på några av mina bilder. (Okey, det där lät dumt)

Så ni som vill vara snälla & låta mig vinna, rösta på mig --> http://www.sexyme.se/?uid=92&img=299 --> Klicka på [Mina Bilder] till vänster om du vill rösta på mina andra bilder också. Rösta mellan 1-5 :) TackTackTack, nu ska jag inte göra mer reklam för mig själv om det.

Jag

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jättefina bilder. Jag har nu röstat på dig :)

2009-01-09 @ 13:47:51
Postat av: Jenny

Tack så mycket! :)

2009-01-09 @ 15:05:35
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Anonym

så gumman jag har röstat på din bild, den är finast av dom alla. Love<3

2009-01-09 @ 19:09:25
Postat av: Jenize

Åhh Tack bejbi <3 :)

2009-01-09 @ 21:19:55
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0