Roliga Varor

Gick runt i affären och frontade idag. Fanns inte så mycket annat att göra. Läste på lite olika varor, står ganska kul saker på vissa. Som på Våtservetterna till exempel "Parfymfria våtservetter att torka sjärten med" Det tyckte jag lät jättekul, hahaha! "Att torka sjärten med", Jahaa, jag som alltid använt dom att torka bort sminket i ansiktet med. Men då vet jag nu att dom även kan användas i "sjärten" :)

Eller som det stod på en sån Klädrulle (Sån man rullar på kläderna så att hår & ludd försvinner) "Kan användas till; Gardiner, Soffor, kläder, katter, mattor". Stackars katt att få all sin päls klistrad på en sån rulle (Låter som dom menar att man ska använda den katten, och inte att få bort katthår med) Eller så menar dom det.

Nej, nu måste jag äta middag :) Byebye

Spionkatten
Selma hade inte blivit glad om jag dragit en klädrulle över ryggen på henne.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0