Pinsamt + Korkat

Nu har jag varit dålig på att skriva i min blogg - igen! I'm sorry. Men har varit duktig & dissat skrivandet åt Mangax.se för att hinna med min egen blogg. Tycker det är bättre att någon som kan skriva om mode får chansen istället ;)

Tänkte på pinsamma saker som hänt i mitt liv. Som en gång när jag var hemma hos en kille, andra gången vi träffades. Vi låg & kollade film i hans säng. Plötsligt från ingenstans kommer det en rap! En mycket liten rap, men jag antog ju att han hörde, så istället för att låtsas som ingenting (Det blir ju skitfult att göra det, hallå vi är 2 personer i rummet, ganska uppenbart vem som rapat) så skrattar jag till lite typ "Hehe hrrmm.." (sorry!)

Men tydligen har han inte hört min rap, så han kollar på mig jättekonstigt, typ som "Vad skrattar du åt, cpbarn?" Han måste ju tyckt jag var helt skum, skrattar till åt ingenting. Men egentligen bättre han tyckte det än att jag var ett äckel som ligger & rapar i hans säng! Okey, såå hemskt var det väl inte, men ändå pinsamt eftersom jag knappt kände killen.

Eller som min kompis Eve gjorde en gång. Hon jobbar i en Ica-butik som kassörska. Så stod hon & skulle precis smsa sin pojkvän, hon hann skriva "Hej Babe", sen kom det plötsligt en kund så hon la ner mobilen igen. Kunden kommer fram till kassan.
Eve:  "Hej Babe!"
Kund: Kollar skitskumt på henne, vänder sig om och tittar bakom sig ifall det var menat till någon annan.
Eve: "Eh hrm, HEJHEJ!"

DET om något måste varit pinsamt ;) Eve är rolig, speciellt hennes uttalanden. Kan ge några exempel;

Jag: Jag hade en granne en gång. Han hette Knut & han hade bara ett öga, så han fick ha ett glasöga i det andra.
Eve: Jaha...kunde han se med det?
Jag: Ehh.. det var ett öga gjort av glas?
Eve: Jaa.. kan man inte se med det glasögat då?
_________

Eve: Hur kan det regna utan moln?
Jag: Det kan det inte.
Eve: Johoo, för det har det gjort en gång!

Och slutligen; Jag & Eve sitter & snackar om hur pinsamt det skulle vara ifall man fes under en sexakt.
Eve: Jag skulle bara låtsats det var han!

Söt kompis... men störd :)

Föresten, jag & Malin har kommit fram till en sak! Malin är... narcisist! (Eller hur fan det nu stavas) Hon älskar sig själv. Jättemycket. Så vi kom fram till att hon borde gifta sig med sig själv! Nu låter det som att Malin är helt jävla dum i huvudet, men det är hon inte. Malin är helt underbar! :) Bara det att hon själv vet om det också ;) Haha!

Nej, nu blev det mycket text igen. Ska försöka korta av inläggen i min blogg lite så folk pallar läsa. Som avslutning på dagens inlägg lägger jag ut lite roliga foton på Selma som jag tog i förrgår. Cp-katt.

Biter sig i rumpan
Rump-bitande Katt.
Waazzup !
Störd Katt.
Slicka kattröv
Vig katt.
Majsiboll
Pokémon-liknande Katt.

Kommentarer
Postat av: Malin

men ja kan ju lixom inte bli sårad om ja älskar mig själv för d vore ganska korkat o såra sig själv juXD hahaha<333

2009-01-30 @ 00:32:31
Postat av: knorrgren

KAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTRUMMWPAAAAAAHHH

2010-10-14 @ 09:42:16
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0