Palla att folk...

..Snor ens bilder! Är medlem på Nattstad, Kittikat heter jag där. Höll på att kolla runt lite där igår, när jag helt plötsligt ser MITT ansikte i någon killes GB. Först kopplade jag inte, utan tänkte "Hmm när har jag skrivit detta?" Sen ser jag på nicknamnet, "LinaPlina" står det. Jag går in på henne & ser att denna personen har lagt ut en massa bilder på MIG på sin sida, och kallar sig för "Lina Erlandsson". Creepy.

Antingen är det någon som bara skulle göra en fakesida, och snodde någons (mina) bilder på måfå. Eller så är det någon som gör det för att jävlas med mig. Vad det än är, så blir det synd om den personen. Försöker få tag i IP-numret, men funkar det inte kommer jag anmäla. Palla att den personen har massa snodda bilder av mig på sin dator :S

Klart det är sånt man får räkna med när man lägger ut bilder på sig själv på internet, men ändå. Många sidor har ju så att man inte ska kunna kopiera andras bilder. Sen tänker man ändå att ingen är väl så jävla störd så att man snor någon annans bilder & låtsas att det är en själv? Men iofs, finns störda människor överallt.

En gång hände det att en man addade mig på msn och undrade om det var jag som var medlem på "Klubb6.se" Jag bara "Öh, vad är det?" (Man hör ju ganska bra på namnet vad det är) Snygg visningsbild hade han också om ni fattar vad jag menar (Not!) Tydligen var det någon som hade blivit medlem där och sen suttit & gett ut min msn till kåta äckel. Sånt är också väldigt trevligt...

Jaja, har skrivit lite halvt hotfullt till denne personen att om han/hon inte tar bort mina bilder på en gång blir det polisanmälan (Blir nog det i vilket fall som helst)


På den här sidan heter jag tydligen "Lina Erlandsson", är 18 år och bor i Helsingborg. Jaha, trevligt. En tönt verkar jag vara också...

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tja Jenny!:D Jag hotade henne också och nu har hon tagit bort den!:) Jag har själv varit med om det så jag vet hur det känns.



Ha det bra:)

2009-01-12 @ 00:05:23
Postat av: Jenny

Haha, tack så mycket :) Joo, det är lite frustrerande med folk som gör så. Tack detsamma!

2009-01-12 @ 11:44:43
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Lisette

Hmm , fan va illa alltså. Förstår verkligen inte hur man kan ta någon annans bilder.



usch, så respektlöst :O



Bra Blogg för övrigt ;)

2009-01-12 @ 14:52:15
Postat av: Jenny

Eller hur, det förstår inte jag heller. Irriterande, men nu har denna personen tagit bort sin sida med mina bilder på iallafall.

Tack så mycket!:)

2009-01-12 @ 15:08:35
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: MalinCaarne

Fin blogg,

läs gärna min också!

2009-01-16 @ 14:27:41
URL: http://faaashionista.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0