Ond dotter

.. Är jag. Min pappa har blivit förkyld, riktigt förkyld. Och ni vet ju hur "dåååligt" män mår när dom blir förkylda. Stackars små klenisar...

Iallafall, hans röst är jättejobbig. Den har blivit sjukt hes, så det gör riktigt ont i öronen på en när han försöker snacka. Så jag sa det till honom att hans röst skär i öronen, så han slutade prata.

Efter ett tag hör man den jobbiga rösten från vardagsrummet "Förlåt förlåt, jag måste bara fråga, förlåt, men hur startar man detta (Håller upp ett videoband) Förlåt, förlåt!" Snacka om att jag hade inverkan på honom ;) Stackars pappa.... jag är en ond dotter. Hmm, borde nog sluta kalla honom bögis med, annars kanske han får för sig att han är det på riktigt...

Pappa är finklädd :)


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0