My Precious :(

Nu måste jag vinna tävlingen på sexyme.se. Varför? Jo, för att min älskade men slitna MP3 har gått & avlidit :( Och jag har inte råd med en ny (Nöjer mig med en billig, men säljs ju bara dyra MP3:er/iPoder överallt!) Priset för den som ligger etta den 1:e Mars vinner en iPod.

Jag behöver lite tur i mitt liv, så snälla rösta på mig; http://www.sexyme.se/?page=profile&id=92 (Förlåt, nu gör jag reklam igen, men jag behöver verkligen den där iPoden!) Klicka till vänster på [Bilder] så är det bara att rösta mellan 1-5.

Haha, skämde ut mig lite idag (Var ju inte riktigt mig själv på grund av den jävla muskotnöten jag & Eve förtärde igår). Skulle in och köpa en Webcam i Laholm på nån sån teknikaffär. Gick in, slöddrade fram vad jag ville ha (Ja, det var krångligt att snacka), började babbla om att jag letat efter MP3 på Maxi först (Intressant) Sen när jag betalat & fått kassen, börjar jag gå ut, vänder mig om igen (För började undra om han lagt ner kvittot), vänder tillbaka och går nästan in i dörren. Helt snurrig asså... 

Hoppas den här skiten är borta till imorrn, känner mig helt efterbliven asså. Kan ju inte sitta en efterbliven kassörska i kassan imorrn...

Avni Mafiozo, Jag sleden (Nyss badat)
Lägger ut en gammal bild på mig & Avni, som vi tog med Eves digitalkamera ;) Sjukt sleden på den här bilden som ni ser, hahaha! Har tillomed kvar min piercing på den här bilden!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0