Mohahaha

Har varit hos polisen nu & anmält den jäveln som hackar sin in & raderar min bilddagbok gång på gång. Känns bra. Poliskvinnan jag snackade med hade själv en son som hade varit med om något liknande, så känns som att hon kommer gå vidare en bit med det iallafall.

Bilddagboken skrev till mig att dom kan lämna ut IP-adressen till den som gjort det till polisen, så bara polisen tar sig tid & hjälper mig så kommer jag få tag på personen ;) Mohaha!

Hinner inte skriva mer nu, hade planerat att gå ut & gå en runda innan det mörknar. Har nog blivit fetare under veckan, så det är dags att göra någonting åt det!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0