Kattröv

Nyss kommit hem från Eve. Vi satt hemma hos henne & drack lite :) Mycket trevligt. Kom dit 22, helt plötsligt var klockan 2.30. Tiden går snabbt när man har roligt ;)

Satte mig vi datorn en stund. Käkar ägg. Det är nyttigt, det är mycket protein i det. Duktig jag är.

Hörde en massa bök-ljud från Josse rum. Brydde mig inte så mycket först, men det bara fortsatte & fortsatte. Blev lite rädd (Jag vet, jag är en mes. Är fortfarande rädd för spöken) Så smög mig sakta in. Ser pappas katt Selma stå & kämpar med locken till kattgodiset (Vilket hon lyckats få upp) Dumma, tjocka godis-beroende fettokatt. Hon är så desperat att hon tillomed lägger ner sin dyrbara katt-tid på att leta upp godis. Räcker det inte med dallret hon har under magen?

Gav henne några godisar till, sen fick det vara stopp. Gömde dom i en låda sen. Hör hon är inne där o bökar nu igen, men aldrig att hon kan få upp den lådan (Väl?) Visst, hon kan öppna dörrar, men hon är inte värsta superkatten.

Åhh, nu står det en fettokatt till här & tjatar på att jag ska följa med honom till matskålen. Vilka fetton till katter jag har asså...

Nu hörde jag en duns från sovrummet. Bäst jag går & kollar vad som händer. Ses imorrn, då är det MALINS 20-årsdag! GRATTIS TILL DIG BABE! :)

Gonatt.

Jag i min säxysäxy H&M-skjorta
Känner mig fin & nöjd efter mitt arbetssökande (Sökt jobb på Märkesbutiken i Båstad)

Kommentarer
Postat av: Corina

Hehe inte lätt med tjockis katter gumman ;) Min kisse borde också rulla fram nu men hon leker smal fortfarande. Mycket fin bild btw, och hoppas det gick mycket bra med jobb sökandet! :)

2009-01-24 @ 04:51:04
URL: http://reachyourelimit.blogg.se/
Postat av: spidi

fan vilken fin bild på dej. synd den va lite suddig bara..

2009-01-24 @ 17:56:21
Postat av: jooooooos

HAHAHA cp selma.. trodde bara att det var bullen som gjorde sånt jaha så nu har hon också börjat. hur fan fick hon upp det locket? men selma o bullen är bäst ♥

2009-01-24 @ 21:41:50
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0