Fabolous night!

Helt underbart kul kväll igår! Lilla Malin fyllde ju 20 år, så det firades stort ;) Dagen började med att jag & Malin drog till systembolaget, eftersom hon var tvungen att inviga sin 20-årsdag med att köpa sprit så klart. Eller blev mest cider, men ändå... Mumsmums.

På kvällen hade Eve ordnat med mat & massa kul hemma hos Malin (Malin bor ensam i ett stort hus:) Jag kom senast av alla. Bad pappa köra mig dit. Jag sa Kan du köra mig till Malin sen? "Jajemen" sa han. Sen går idioten ut och startar bilen fastän jag sagt att vi ska åka sen. Efter ett tag kommer han in
Pappa: - Bilen är startad.
Jag: Men jag sa ju att vi skulle köra sen? Inte nu för bövelen! (Haha, roligt ord)
Pappa: - Jaha, jaja (Börjar gå utåt)
Jag: - Men det gör inget, jag är klar strax.

Jag fixar till det sista, packar ihop mina små saker jag ska ha med mig & går ut (Hade hela famnen full med saker) Då upptäcker jag att pappa har kört iväg! Jag börjar tänka "Han kanske bara har kört en runda runt kvarteret" så jag står & väntar nån minut. Ingen pappa. Eftersom jag är otroligt stressad & förbannad, får jag damp, går in och hämtar mina bilnycklar & kör till Malin själv (Så min bil fick sova över där).

Hemma hos Malin blev det tacos som Eve hade lagat till :) Mycket gott. (Men blev lite besviken att jag inte fick mina små minimajs som jag hade önskat, haha) Det var jag, Malin, Eve, Elin & Becki. Först delade vi på 2 flaskor vin, sen blev det cider & singstar.

Kvällen ute var riktigt lyckad (Vi åkte in till Halmstad & festade på Valentine). Speciellt för min del... och Malins ;) Eve hade skrivit "20 år" i pannan på henne, och en lapp på ryggen där det stod typ "Bjud på en shot så får du en Kyss". Kan säga att den lappen hade inverkan. Malin blev bjuden på shots heeela kvällen lång, så hon var inte lite dragen sen ;)

Jag däremot fastnade med en riktigt sexysexy liten sak halva kvällen. Tänker inte gå in på det mer, men trevligt var det. Massa dansande och sånt :) Sen bestämde sig mina kära vänner för att märka mig med sugmärken över halva halsen. Började med att Becki sög sig fast som en igel, sen hoppade de andra också på. Så gick runt som värsta fjortisen med 10 sugmärken runt halsen, jävligt pinsamt. Försökte diskret hålla för med handen så ingen skulle se.

Tänkte lägga ut lite bilder från kvällen + 2 videoklipp. Laddade upp dom på youtube så att jag skulle kunna lägga ut dom här. Men har det på privat så att ingen kan söka på det på Youtube ;)

Kvällens outfit
Louises tröj-klänning & Malins stövlar. Vad har man inte vänner till ;)
Becki, Elin, Eve & Malin vid matbordet
Sötnosarna vid matbordet :)
Födelsedagsbarnet
Födelsedagsbarnet själv, Malin
Elin
Eve sa något kul/dumt så Elin kollade på henne när jag tog kortet, haha!
Eve/Räka
Eve vid matbordet :)
Becki
Becki ler sött :)


Becki berättar om den gången hon skulle sova hos Elin, så rusade Elins mamma in i rummet förbannad & spritt språngande naken! ;) Haha
Sötnosar sjunger singstar
Sen blev det singstar. Jag var sämst av alla, så jag tyckte inte det var kul :( Haha!

Becki & Elin sjunger, Malin & Eve tar kort & jag filmar lite på mig själv ;)
3 små Barn sjunger singstar
3 söta små barn som sjunger singstar.
Sugmärken över hela mig
Underbara vänner man har. Hade 100 sugmärken när jag kom hem, haha! Ser äckligt ut ju...Blir till att gå med sjal resten av veckan.

Kommentarer
Postat av: sandra

hur kommer det sig att malin bor själv i ett stort hus??

2009-01-25 @ 19:47:41
Postat av: Jenny

Det är deras gamla hus, hon bodde där med sin pojkvän innan men så tog det slut, så nu bor bara hon & hennes brorsa där ;)

2009-01-25 @ 19:58:33
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: eln

Din blogg är härlig! :D

2009-01-28 @ 18:24:35
URL: http://ellenfelicia.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0