Videoblogg?

Usch, jag sov till 15.40 idag. Inte bra asså, vet fan inte hur jag lyckas. Var ganska groggy när jag vaknade iallafall. Är fortfarande det. Drömde en massa konstiga drömmar, en var jättehemsk. Drömde att jag & Eve blev kidnappade av några äckliga gubbar, typ polacker & ryssar eller något sånt (Inte för att jag har något emot dom, men efter att jag sett Lilja 4-ever + läst böcker om trafficking så förknippar jag det med dom länderna där runtom). Mina drömmar är fördomsfulla, haha! Drömde iallafall att vi hamnade bland några andra unga tjejer, sen skeppades vi iväg mot något annat land.

Hemskare än det låter var den, minns jag var jätterädd. Blev verkligen lättad när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm. Uuuusch... hatar såna drömmar.

Iallafall... har funderat på om jag ska testa spela in ett kort videoklipp på mig själv. Just för skojs skull, alla gillar ju videoklipp :) Eller hur? Tyvärr fungerar inte vår cam på datorn, eftersom Vista-skiten vägrar ta emot den. Hatar Windows Vista, sämsta skiten nånsin! Sitter på mammas bärbara nu, men det var krångligt spela in videoklipp här upptäckte jag (Går inte starta upp camen, bara på msn) Vilket komplicerat liv jag har va?;)

Får spela in något via digitalkameran istället. Något trevligt... men inte idag. Snart kommer mamma och hämtar sin Laptop igen, så får jag vara utan Internet några dagar till (Vårt Internet fuckar sig, vet inte vad det är för fel) Ska skaffa egen Laptop. Så kan jag blogga hela dagarna :) Nej, men ska faktiskt försöka köpa en nu i veckan.

Nu orkar jag inte skriva mer, får fortsätta så fort jag får tillgång till Internet igen :)

Ciao Babes!

Jag, Amer & Eve
Hade kommit ut bilder på mig & Eve på HalmstadVIP.se. Just cuz we
ooown Halmstad ;) Haha, nej men tycker vi blev ganska söta på den här
bilden. Vi träffade på Amer också, som fick vara med i mitten. Visst är
jag het i mitt gröna hår?


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0