"Fryser om pattarna"

Sitter här med en sån ful hätta på huvudet. Ska slinga-blondera min utväxt istället för att blondera hela skiten eftersom mitt hår redan påminner om svinto (Det var faktiskt en person som sa att det gjorde det på morgonen, taskigt!) Malin var snäll och hjälpte mig. Ser jätterolig ut med den hättan, typ som en jättebebis.

Var på arbetsförmedlingen idag eftersom jag hade tid där kl 13. Klockan ett på dagen är tidigt för mig, eftersom jag vänt på dygnet. Så mina ögon var helt röda när jag tvingade mig upp 11.30 eftersom jag inte sovit så länge. Måste sett ut som värsta knarkaren när jag kom in där på Arbetsförmedlingen.

Kl 12.55 stod jag & Malin utanför. Plötsligt kommer det fram en fyllegubbe (Tror han var det iallafall, misstänker det starkt). Han går fram till oss, sen tittar han på mig & säger "Du får stänga jackan så du inte fryser om pattarna".

Vad ska man göra? Jag började bara skratta istället, Malin också. Sen sa han något i stil med "Dom ska du ju spara sen till karlarna" Hahaha! Kan säga att jag gömde undan dom under linnet ganska väl sen efter det. Såna kommentarer vill vi inte ha av fler gubbar.

På Lördag fyller jag 20 år :) Jäävlar vad jag ska shoppa på systembolaget! MumsMums.

20 år? Hell yeah ;D
En lite sne bild, men den får duga till det här inlägget :)
Sleden Katt
Pysen har haft en tuff dag på jobbet.

Kommentarer
Postat av: J

nä inget sprit köp en ny kamera i stället roompan :D

2009-02-19 @ 22:25:17
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0