Restaurant-besök

Hatar ni inte också sånt när man förväntat sig man ska äta något, sen finns det inte hemma? Jag gör det. Jag tänkte koka ägg (Cuz I'm loovin' it!) så jag kokade upp en kastrull med vatten. Sen när jag ska lägga i ägget, upptäcker jag till min stora förskräckelse att vi inte har några ägg! Jag blev verkligen chockad också, jag gav tillomed ifrån mig ett ljud när jag upptäckte det! Så besviken... Så nu sitter jag här och äter på en äcklig macka istället. Förjävligt.

Hade en trevlig kväll igår. Började med att Räk-Eve ringde mig, så bestämde vi att vi skulle ut & äta på AnnaBelle. Inte det smartaste draget av mig ekonomiskt sätt, men en gång skadar ju inte. Och när man bor med en pappa som endast lagar halvfabrikat till middag är det ganska lockande att ta ut & äta. Pappa äter typ konservmat & ärtsoppa. Bläbläblä.

Eve beställde kycklingwok med nudlar, medan jag tog plankstek. Så jävla gott är det, verkligen ääälskar plankstek! Men vem gör inte det ;)

När vi var mätta & feta rullade vi hem till Gaby en runda. Mycket trevligt. Där satt vi till kl 1 nästan, sen bestämde vi oss för att det var dags att dra hemåt igen. Egentligen skulle vi inom Malin en sväng med, men Eve var tyvärr tvungen att dra hem, så det blev att hon lämnade av bara mig hos Malin istället.


Som vanligt höll jag & Malin oss uppe hela natten (Ovanligt). Vi spelade ett dansspel på hennes Playstation, där man skulle stå på varsin matta och dansa som pilarna pekade typ ;) Bra träning, men mattorna funkade lite som dom ville. Klockan 6 somnade vi båda in.

Väckarklockan ringde runt 10.45-tiden, eftersom Malin skulle hem till sin mormor & baka scones. Så jag begav mig hemåt. Måste sett helt död ut, var cptrött. Men skönt med en morgonpromenad iallafall. Så nu sitter jag här. Utan ägg. Som sagt, Förjävligt.

Nu ska jag spela Guitar hero :D Har blivit beroende av det asså. Inte bra. Men kul. Bye <3

Sötiis-Gab!
Gab, söt som vanligt, slänger med sitt hår ;)
3 söta barn + 1 katt
3 lulliga små saker kelar med tjock katt. (Jag sträcker fram min haka, haha)


Kommentarer
Postat av: Julia

fina bilder

2009-02-12 @ 21:02:31
URL: http://jsomijulia.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0