Tattoo!!

Nuuu har jag gjort min älskade tattoo :D Är såå nöjd! Det sved en hel del, men jag överlevde. Tog bara 10-15 minuter att göra den så behövde inte plågas så länge. Var helt svettig på högra sidan efteråt, eftersom jag hade suttit och spänt den armen mot mig så hårt jag kunde typ. Tur att man hade duschat & deodorantat sig, annars hade det kunnat bli pinsamt ;) Haha!

Ska undvika att få hundhår i den eftersom det lätt kan bli infekterat då sa han som tatuerade. Antar det gäller katter med, även om dom är renare än hundar så har dom ju också bakterier. Självklart ska tjockisPysen vara extra jobbig mot mig bara för det. Han har blivit en riktig biatch på sista tiden!

* Varje gång han går till matskålen måste man klappa honom innan han börjar äta. Nu den senaste tiden måste man även lyfta upp honom (Vi har kattskålarna uppe på en bänk) eftersom han inte "pallar" hoppa upp själv. Så fet..

* Om det är dåligt väder ute så han inte kan gå ut, blir han aggressiv och straffar oss andra för det. Speciellt Selma (Pappas katt) som han ger sig på. Det är en liten kvinnomisshandlare vi har att göra med...

* Han går runt och jamar utan anledning. När man ger honom mat eller försöker släppa ut honom hjälper inte det. Han bara fortsätter gå runt och jama. Brukar ta upp honom & vagga runt honom lite, ibland kan det hjälpa. Men oftast inte...  O vill ju inte lyfta honom nu när jag är nytatuerad på handleden.

Som sagt; Bitch-katt! Nu ska ni få se en sexig bild på min sexiga tattoo :)

Min tattoo!
Min egna design. Känner mig mycket nöjd :)

Bullo-Svullo
Tjockis-Pysen fläker ut sitt fett över hela min säng.

Selma stretchar
Selma kör ett träningspass i fönstret

Kommentarer
Postat av: JonasHenrikKim

Haha, du är väl inte ledsen för att du inte fick vara med? :O



Och tack, härligt att vi får en komplimang även fast vi är dum i huvet :)



In o svara på dagens he-man fråga också :O

2009-02-05 @ 15:21:08
URL: http://discodiscogoodgood.blogg.se/
Postat av: Lisa

snygg tatuering! själv är jag nog för klen för att tatuera mig ;D

2009-02-05 @ 15:54:14
URL: http://lisawestman.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej du råkar inte ha nån facebook..

2009-02-05 @ 20:57:45
Postat av: SaraChristina

Fin blogg, fin tatuering =) hah =)

2009-02-06 @ 08:54:14
URL: http://sarachristinas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jodå, Jenny Jacobsson heter jag på Facebook :) Ganska lätt att hitta, har en bild där jag dricker ur en cider hehe

2009-02-06 @ 11:51:57
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0