Supa!..på en Toorsdag?

Sitter här & känner mig allmänt snurrig & bakis. Jodå, supa på en torsdag är finfint, känns som helg i förväg ;) That's the life of an arbetslös! Ska fetta mig som fan genom att proppa i mig pommes & 1000 liter vatten nu. Inte direkt vad min kropp behöver (Jo, vatten kanske) eftersom jag inte är den mest vältränade, men när man är bakfull får man käka vad man vill. Så det så. Däremot skulle de andra små barnen jag "festade" till det med till skolan idag. Skadeglädje, mohaha!

Fått sova 2 timmar inatt. Om ens det. Anledningen? Jo, för det första satt vi uppe typ till 6. Sen när jag äntligen lyckats somna vaknar jag upp igen (Kändes som att det gått 10 min, men klockan var nog runt 8) av att sängen vibrerar. Eftersom jag delar sängen med min kompis och en kille till som hon typ nyss lärt känna (Tänker inte nämna några namn, det är föör taskigt) tar det inte lång tid för mig att fatta vad som försigår. 2 cm ifrån mig. I samma säng. Men under separata täcken, thank God for that!

Försöker ignorera det och somna om (vilket inte är det lättaste när sängen man ligger i rör sig). Börjar tänka på något annat, men det går inte heller. Efter ett tag börjar jag röra på mig, så att dom ska fatta att jag är vaken och sluta. Nepp, hjälper inte. Jag börjar dra djupa, arga suckar (Vilket inte gick så bra eftersom min näsa pep till, det lät inte speciellt agressivt). Börjar tänka om jag ska dra till med en rejäl spark, men precis då slutar det (dom).

Kompis: Jenny, är du vaaken?
Jag: Vad fan tror du, vem kan sova när hela sängen vibrerar?!
Kompis: Vaddååå?
Jag: Fan vad äckliga ni är! Detta var inte okej!!

Usch, usch, usch. Smutsiga barn! Så detta blir straffet, att jag skriver om det på min blogg :) Jag nämner ju inga namn iallafall. Och detta är ändå inget jämfört med vad jag fick vara med om. Än en gång; USCH!

Nej, nu ska jag ta mina små pommes & tjocka ner mig i soffan. Pusshej ;)

Fjoortis ;)
Detta var den bästa, nyaste bild jag har på mig själv att lägga ut. (Kul att den "bästa" är när man ser rakt in i näsan på mig) Jaja. I know you like :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv:Okej :D känns som att det kommer bli samma sak för mig, jag kommer typ grina innan ;) men jag vill tatuera mig över revbenen, och alla säger att det är värst :(

2009-02-06 @ 13:07:31
URL: http://lisawestman.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: Ah, får se hur det går, om jag vågar eller inte ;)



2009-02-06 @ 17:44:10
URL: http://lisawestman.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0