Sömnproblem?

...Jaaa. Klockan är snart 6.00 och jag kan fortfarande inte somna, Legat & läst i en töntig bok "Hur kär får man bli?" (Ja, tillomed titeln är töntig) men inte ens av det somnade jag. Planerar att hoppa över denna nattens sömn eftersom jag sov tillräckligt förra natten (2-14, 12 timmar sov jag.. shit). Kan det funka? För somnar jag om någon timme istället kommer jag sova hela dagen sen. Så kommer det bli samma visa om & om & om igen.. tills jag förvandlats till en Uggla.

Sitter och kollar vädret på msn. Hahaha, vaddå tönt-vuxen-varning? Bara för att jag blivit 20, nu börjar åldersteckena droppa in. Usch... Nej, kollar inte vädret faktiskt, utan försöker leta upp vilken tid solen går upp. Är sugen på att gå en liten promenad, men eftersom jag är lite mörkrädd så väntar jag tills solen vaknat istället.

Ska nog dricka lite kaffe tror jag. Är liksom sugen på det + nu får jag inte somna. Haha! Bara för det kommer jag somna. Nee... ingen risk för det ändå. Har så mycket tankar i mitt huvud just nu så min hjärna har inte tid att slappna av och sjunka ner i sömn. Jobbiiiiigt!

Hmm, hittar inte soluppgångstiderna. Får sätta mig och kolla ut genom fönstret istället. Men först ska jag koka kaffe :) Snart går min syrra upp. Mohaha!

Me & Louiiie <3
Hittade en söt bild på mig & Louise på min mobil. Den låg på mottagna
bilder typ. Antar det är en bild Louise tagit med sin kamera under vårt
förfestande & sen skickat till mig under lulligheten. Antagligen därför jag
inte minns det.. ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0