PartyParty!

Har kommit in i sån seg-period nu när jag inte pallar skriva & lägga ut bilder. Men lugn, snart kommer jag komma igång igen.. ;)

Var ute i Halmstad med Malin i fredags. Mycket trevligt, även om jag & Malin inte sågs så mycket under kvällen på grund av en viss person *host host* haha!

Först var det planerat att vi skulle till Mårtenson, men det blev inget med det sen. Kön var aaaaalldeles för lång! Så det blev Valentine för vår del :) Därinne träffade vi på ett par kompisar, Emelie, Besiana & hennes syrra. Väldigt perfekt, eftersom Malin då kunde smita iväg utan att lämna mig ensam, haha ;D

En trevlig kväll, lite dryg bara. På vägen hem ringer Eve (som varit på Madison) och vill att vi ska hänga med på efterfest. Så vi drar dit. Inte mycket folk, men kul ändå. Vi spelade Sanning eller konka - den elaka versionen ;) Trevligt trevligt.

Kul var det, men lite jobbigt att skämma ut sig som man fick göra. De flesta mesade sig, förutom jag, Eve & Jack. Grymmast var vi ;) Och pinsammast. Eve fick ett kort där det stod att hon skulle lapa valfri dryck ur spelaren till vänster's navel. (Spelaren till vänster = Jack)

Jack lutade sig bakåt på stolen, Eve hällde i lite av vår ren sprit/öl-blandning. Drycken fortsatte ner i kalsongerna..

Jack: - AHH! SLICKA! SLICKA FÖR HELVETE!!

Hahaha, så jävla kul! Klockan 6 var vi hemma. Me like..

Malin gullar sig
Malin är sötis!
Posarn
Jag posar vackert

Malins ass ville också vara med på bild
"Opps"
Fula barn
Dubbelhakan & Dinosauren
Än en gång - Malins ass
Malins rumpa... igen ;)
Söta barn :)
Vi kan även vara söta

Jag demostrerar hur man dricker cider
Jag blir sne när jag dricker cider
Malin är enbent
Malin den enbente
SäxySäxy ;)
Wäääh

Jaffa var också med & förfestade
Jaffa Fyllehunden - Gulligull
Ooyeah ;D
Ready to go ;D

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0