Madison in Båstaaad

Tänkte lägga ut lite bilder från igår. En till början lyckad kväll, slutet blev dessvärre ganska fuckat, haha! Tänker inte gå in på det, eftersom det är glömt & förlåtet idag :) Det blev iallafall mycket dricka för allas del, icke bra. Som tur är klarade jag mig hyfsat eftersom jag hade förstånd nog att tacka nej till fler shots ;) Inte alltid det är så... Tur för min plånbok med, eftersom baren på Madison har sjuuuukt höga priser. Me don't like.

Oyeees... men nu kommer här lite bilder istället.

GulliGull
Jag, posarn Nr. 1
Helfigur
Hade inte bara detta linnet, utan en lång tröjklänning utanpå.
Ursäkta min smutsiga spegel ;)
Snackar med Eve
Töntigt kort jag tog igår, haha! Snackar med Eve i telefon,
därför jag ser så glad ut :)
Malin, Jag & Eve <3
3 små Blondiner i en soffa
Räka <3
Eve var färgglad och fin <3
Malin <3
Malin ser ut som ett gulligt litet Rådjur <3
Jätteglad!
En sista, jätteglad bild på mig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

big mama

2009-02-14 @ 23:19:29
Postat av: Jenny

Sexy, I know :) Förstår du inte vågar visa vem du är, eftersom du bor här i närheten av mig.

2009-02-15 @ 15:37:31
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0