Mätt.

Ahh.. nyss ätit frukost. Klockan är 15.05, duktig jag är va? Men orkar inte bry mig. Idag är jag inte på bra humör, eftersom allt fuckat sig som vanligt för mig. Hade gärna sovit hela dagen, men jag vill kunna sova inatt också. Dessutom vill jag gärna hinna med min dagliga promenad! Skogspromenad... jag börjar bli gammal.

Är jättemätt, ätit en macka & ett kokt ägg :) Mums. Me like egg. Ägg är fan det bästa som finns, dom är protein-rika OCH mättande. Varje gång jag blir hungrig & det inte finns något ätbart hemma kokar jag ägg. Ägg, ägg, ägg, vad skulle jag göra utan er?

Milla var här igår :) Miicket trevligt. Vi spelade Guitar hero, vilket hon aldrig testat förut. Jag hade väntat mig att det inte skulle gå så bra för henne eftersom det var första gången hon ens var nära ett Guitar hero-spel. Men tjii fick jag, (Fan, jag måste lägga ner dom här töntiga uttrycken, jag låter ju som en jävla 80-åring!) Redan efter andra låten började hon klara av hela låtar (Till skillnad från mig som fått träna hur länge som helst för att klara en hel låt på Easy)

Milla är en riktig Guitar hero :) Vi bestämde att hon också skulle skaffa det, så kunde vi tävla mot varandra (Ser inte ljust ut för mig, kan tänka mig att hon kör på Expert-nivå redan efter 2 veckor) Usch, nu börjar jag låta som en spel-nörd också.

Nej, nu ska nog ut & lite. Byee! <3

Nedan kommer lite bilder från när jag & Malin skulle ut i fredags.
Malin kämpar på med stöveln
Malin kämpar med en av mina stövlar. Eftersom hon har 1 storlek större än mig så tog det lite tid att klämma i fötterna. Iallafall den ena. Jag låtsades att jag var Askungen & hon en av de elaka styvsystrarna som låtsades att det var hennes glassko (Stövel).
Kattvin
Malin hade med sig gott kattvin. Det såg ut som kiss... kattkiss. Men det var gott :)
Ser ledsen ut, haha
Och en bild på mig själv. Ser ledsen ut, haha! Synd, annars hade bilden kunnat bli riktigt fin. Fick stora läppar iallafall :)

Kommentarer
Postat av: sis

du får aldrig större än mig MOHAHA :D



HAHA!

2009-02-12 @ 19:46:13
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0