Fredag den 13:e

Sitter här helt fixad & uppfluffad. Väntar på att min tröjklänning ska torka (Eller inte min, lånat den av Louise). Får bli en vanligt outfit, pallar inte krångla. Sminkningen blev bra iallafall :)

Ska ut till Madison me mina Babes, Malin & Eve. Jag älskar den här känslan verkligen. När man sitter helt fixad, väntar på att förfestandet ska börja. Jag älskar verkligen att festa, det är sjukt så mycket jag älskar det. Inte just för att man dricker, är ingen alkoholist direkt, kan ha kul utan sprit med (Lärt mig det nu, känns mycket bra ;). Utan jag bara älskar att komma ut & träffa folk, dansa o umgås me mina kompisar. Ihh!

Jag hade lätt gått ut varje helg (Vilket jag nästan gör, inte bra) men det är såå dyrt! Dessutom ska man fixa skjuts överallt & sånt. Jobbigt. Nej, nu hinner jag inte skriva mer. Ska fixa till det sista, sen så... :) Hoppas det blir en bra kväll, är ju fredagen den 13:e idag. Nej bryr mig inte om sånt töntsnack! Tror jag...

Ha en trevlig kväll! <3

Wiie
En helt färsk bild :) Kommer upp fler imorrn där jag är ombytt & så.

Kommentarer
Postat av: jennifer

gud vilka fina ögon du har!

2009-02-14 @ 21:16:52
URL: http://jenniferejemalm.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0