För Bövelen

Asså... jag har suttit och kollat in mina inlägg. Jag kan ju inte skriva korta inlägg för bövelen! Alla inlägg består av en massa, massa, massa text. Vem fan pallar läsa sånt? Jag vet inte vad jag ska göra, detta är ett stort problem för mig.

Så idag ska det blir ett kort inlägg. Just det! Kan börja berätta att jag var duktig och kom upp kl 9.15 idag! Oohh! Rekord för mig, brukar ju sova till 14 varje dag typ. Men kan väl inte säga att det helt var min egen förtjänst att jag kom upp imorse, utan det var faktiskt Jaffa the fat dog. Pappa skickade upp henne på mig innan han åkte. Det är inte lätt att försöka sova med en stor Golden retriever som sitter på en och puffar med nosen tills man kelar med henne.

Idag ska jag;

* Till banken & ta ut pengar från mitt sparkonto så jag har råd att leva. För jävligt, eller hur?
* Tanka min evigt bensindrickade bil.
* Tatuera mig! :D Ja, det ska jag! (Min första tattoo, iih!) Tror jag har tid iallafall... kl 13. Återkommer mer om det senare.
* Till biblioteket & lämna tillbaka en bok, sen låna en ny (Ja, jag har blivit sån nörd! Sätt ett par glasögon & en tandställning på mig så är jag fullbordad ;)

Och Malin ska hänga med mig till allt detta. Trevligt trevligt!:) Nu är det dags att börja fixa mig, brukar ta 100 år på mig så säkrast att börja i tid...

Ps. För bövelen är mitt nya favoritord :)
Pysen tycker jag är en idiot
Mys med Pys i soffan, tyvärr gillar han inte att vara på samma bild som mig (Tror han skäms)
Störd hund
Jaffa kommer döda mig om hon ser att jag lagt ut en sån här bild på henne ;) Mohaha!

Kommentarer
Postat av: Tanja

ibland kan det vara roligt att läsa långa texter, och långa inlägg, men du har ju massa bilder så det blir bara roligare..=) så fortsätt så..

2009-02-11 @ 11:25:51
URL: http://fabfive.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0