Arbetslöst liv

Spenderat natten hos mina kära Malin :) Vi somnade klockan 7 imorse, mycket lyckat. Men finns en anledning till det (Okey, vi brukar alltid vara uppe sent utan anledning, men just den här gången var det inte så), för jag fick trevligt besök :) Me like. Malin umgicks med sin dator istället så länge, eller rättare sagt, med en person genom datorn. Haha! En person som orsakat henne kraftig träningsvärk.

Jag & Malin har blivit nyttiga. Varje gång vi ses & känner oss sugna på något gott, skär vi morot - och gurkstavar & käkar med lite dipp. GottGott :) Det är sånt här man underhåller sig med när man är arbetslös.

Fick hem från Malin idag, men det var bara skönt faktiskt. Tar typ 20-25 min att gå eller något, men det kändes som det gick snabbare. Var lite trött bara (Koonstigt) men tog en dusch sen så jag piggnade till.

Nu ska jag föna mitt hår, sen blir det nog en liten promenad... eller så ska jag träna mig på Guitar hero (Min syrra köpte det igår!) eftersom jag suger på det. Ciiaao!

Seriös jao
Tog lite bilder innan jag skulle ut i Lördags. Festade 3 dagar i rad, icke bra. Min kropp hatar nog mig...
Störd syrra
En konversation mellan mig & min syrra för någon dag sen. Så jävla ful är hon, haha ;)

Kommentarer
Postat av: JOSS

HAHAA själv kör man ju på expert på guitar hero ;)

2009-02-09 @ 17:33:53
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, det är inte bra att ljuga vet du väl Snigol ;)

2009-02-09 @ 18:18:31
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0