Alla <3-ans dag

...Är fett överskattat! Don't like it. Men kan ju ha o göra med att jag varit singel de senaste alla hjärtans-dag också. Nej, helt ärligt, det är ganska gulligt med Alla hjärtans dag faktiskt. Är man singel kan man ju mysa med familjen eller sina vänner istället :)

Mams smsade mig innan, ska tydligen få en present av henne imorrn. Ihh! Hon skickade likadant sms till min syrra, fast UTAN en glad gubbe. Mamma älskar mig mest, mohaha!

Snart kommer Louise hit. Har varit en sleden dag med massa fetma-intag, men ändå hunnit med att träffa både Malin & Eve lite. O som sagt, snart kommer Louise. Ska bli trevligt, även om jag är sleden känner jag att jag iallafall vill hitta på någonting. Känns bra att man hunnit träffa 3 av sina gulliga vänner under dagen :)

Nej, ska nog sluta skriva nu innan inlägget blir alltför långt.. kämpar ju fortfarande lite med att inte skriva fööör långa inlägg. Ha en trevlig Alla <3-ans dag, era äckliga, små kära saker (Nej, skoja bara. Ni är jättegulliga!) Nu kom Louise!

Söta är vi <3


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0