You can hate, but you can't stop my swag

Ahh... precis kommit hem från gymmet. Feelin' good! Var dock svårt att ta sig dit eftersom biljäveln bestämt sig för att frysa sönder totalt + låset! Men pappa kom till undsättning, lite äckelfrost ska inte få störa mig! Fast sen fick jag stå & skrapa i 100 år med, höll på att dö... verkligen nära ögat.

Sen på vägen hem fick jag ju skrapa lite igen, fick massa efterblivna tankar om att någon skulle komma & attackera mig medan jag stod där & skrapade. Så fick bara jobbet halvgjort, sen flög jag in i bilen. Helt störd är jag.

Ska kolla på Desperate Housewifes nu, inspelningsbar boxer you know ;)

XXX
Tihi.

Swollen Members - Bollywood chick

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0