Vuxen? Hell nooo...

Idag känns det som jag hunnit uträtta lite bra saker. Jag har:

* Gått med Louise på stan
* Fikat (Louise bjöd mig på Chai-latte, godaste jag nånsin druckit)
* Race:at mot slöa bilar i stan
* Gått en promenad
* Gett Selma burkmat
* Diskat 2 stekpannor + kastrull
* Tagit reda på mitt banknummer

Nu återstår det bara att fylla i försäkringspapprena so I can get me some money. Dock var det svårare än jag trott. För det första är det 100 papper man ska läsa igenom med jätteliten text (Får ta på mig mina tjocka läsglasögon... om jag ändå hade några) sen ska man fylla i massa små rader & rutor. Inte ens pappa fattade. Nu är han ju iofs lite utvecklingsstörd men ändå.

Det är jobbigt bli vuxen. Jag känner mig inte redo, allt är ju jättesvårt. När jag är 40 kommer jag fortfarande bo hemma & leva på ägg. Eller inte... måste lära mig fylla i svåra papper, sen kommer mitt liv flyta fram. Ohhh, drömvärld.

Nu ska jag äta lite makrill i tomatsås, cuz I like it. Och det uttalas Makrriill, inte mack-krill!! Mohaha...

XXX
Shiine
Spegelkort är inte de bästa, vet inte varför jag envisas med det. Men jag trivs.

Kommentarer
Postat av: från mr hemlig;):)

du e fin:) nartuligt fin tkr jag:)<3

2009-12-14 @ 19:02:22
Postat av: Sofie

hejhej , vill bara säga först att jag följer din blogg och den är super ! Det borde finnas fler människor som du !

men en fråga ... var har du köpt din halsduk ? den är jätte fin ! <3

Ha det bra , puss !

2009-12-15 @ 01:09:09
Postat av: s

kolla gärna min blogg :)

2009-12-15 @ 01:24:58
URL: http://sarahsdiary.blogg.se/
Postat av: Jenny <3

Tack så mycket, vilken fin komplimang :) Jag minns tyvärr inte, det var så längesen men kan ha varit H&M. Fast är ganska säker på att du kan hitta någon liknande i många butiker :)



Detsamma <3

2009-12-15 @ 13:38:22
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0