Throwin' cash

Sitter här & käkar frukot nu. Kokade över ägget som vanligt, åhhhh... det är synd om mig, varför gör ägg alltid så? Måste skynda mig iallafall, lovat jag ska komma in till Halmstad & göra Louise sällskap på stan eftersom hon är där.

Lite korkat att lova det eftersom jag inte har några pengar (än) + onödig bensin. Men Louise får bjuda mig på fika eller något som tack för besväret ;) Ägget gör troligtvis inte sitt jobb, så kommer säkert bli hungrig sen.

I wanna be throwing up my cash, actin' like money aint a thing.

XXX
Gonatt!
Tog en gonatt-bild igår. Hmm, läpparna vägrade sluta göra miner mot kamera...
Mjaoi.
Knoppen vet verkligen hur man posar inför kameran. Sexy ♥

Kommentarer
Postat av: J

Skön blogg!

Bild 1. Love the hair!

Bild 2. Love the fur!

2009-12-14 @ 14:43:14
Postat av: Jenny <3

Hehe åhh, tack så mycket :) Ja, visst är han ståtlig!

2009-12-14 @ 16:56:49
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0