Skalle-Pär

Utgång igår me mina Babes. Mycket trevligt, längesen vi gick ut tillsammans! Började med förfestande hos Eve, sen in till stan & sätta sig på Asian Palace lite. Där hade vi väldigt roligt åt... ingen aning faktiskt. Kom 2 killar & satte sig vid vårt bord, de verkligen fick kämpa för att lyckas föra en normal konversation med oss de små stackarna.

Det var läskigt... för de påstod sig vara 20, men ena av dom hade knappt något hår på huvudet! Ehhh... hans panna var typ 1 meter lång. Jag skrattade av rädsla för flinten, det gick inte att sluta. Sen var det ännu svårare att hålla sig när man såg hur de andra knappt kunde andas. Tydligen var jag mycket underhållande igår;

Kille: - Blablabla
Jag: - Mm, jag fattar vad du menar men jag har slem i ögat.

Man måste säga det man har på hjärnan, det är min filosofi. Men killarna uppskattade inte det, så dom gick. Vi fortsatte skratta & sen drog vi vidare till B&B. Bra kväll i helhet förutom bajsmycket folk på B&B.

XXX
Close-up.
Igår hann det tas lite bilder iallafall även om jag var stressad som vanligt.
Outfit.
Ganska casual klädsel, but I like that.
<3
Elin med sött smile!
<3
Jag & Becks, jag schledar mig & Becks spexar ;D
<3
Eve & Elin gillar kameran! Och kameran gillar dom.

Kommentarer
Postat av: elin

hahha as najs kväll:D<3

2009-12-13 @ 23:09:25
URL: http://russiinbullee.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0