Piña Colada!

Ursäkta den dåliga uppdateringen barn! Men inte haft något kul att skriva om eller lägga ut idag. Träffade som sagt Eve igår, hon hade köpt finfina cigaretter till mig i Berlin; med Piña Colada-smak!! Åhh, jag blev överdrivet glad. Tänker på dom hela tiden, helt underbar lukt. I love Piña Coladas, & shrimp knew that ♥

Kollar på Pysen när han rullar runt & dreglar på sin kalender. Så söt, så glad katt. Han vet hur man uppskattar en present. Nu ska jag kolla Desperate Housewifes.

XXX
Mjao.
Katt var kelig & rullade rundor på min säng när jag kom hem från gymmet.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0