Peppar, peppar

Asså orka att min bakfylla kommer typ 3 år efter att jag vaknat. Bara för att jag skröt för Linus på hemvägen att jag inte var bakis. Åhhh, och fastän jag sa peppar, peppar efter att jag yttrat mig (Eve har lärt mig det). Men det hjälpte ej. Glömde säga "ta i trä..."

Eftersom jag ogillar inlägg utan bilder tog jag lite kort idag istället...lönt när man ser ut som en fågelskrämma. Vet inte om det är okey att lägga ut så sledna bilder, Blogg.se kanske stänger av mig. Men det är en risk jag är villig att ta, livin' on the edge.

Nu ska jag ut & ta en låååång promenad, det bör bota min sjukdom. Ikväll blir det på det igen, Lussevaka kan man inte sitta hemma på. Dock blir det me mina babes, Eve, Elin & Becki. Skönt festa me lite tjejer för omväxlings skull ;) Killar bara fiser & ollar på saker (och människor som sover är tydligen en favorit).

XXX
Nooo!
Okey, jag ångrade mig, visar inte ansiktet. Det kändes för gangsta...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0