Only doin' my job

Snart är det dags att gå till jobbet. Lyckades somna runt 23.30 (det är inte illa folks) fastän Pysen tjockiskatt snarkade som fan. Kanske får dra ner på torrfodret? Naaaawww... naaaää.

Men självklart så vaknade jag kl 5 bara för det. Skulle inte upp förrän 7 så försökte somna om. Halvsomnade, sen vaknar jag av att tjock katt hoppar på dörren (nån hade släppt ut honom under natten tydligen). Försökte ignorera det, sen började jag tänka på hur han stod där ute ensam i kylan & frös om sina små rosa trampdynor, så jag slängde av mig täcket & öppnade.

Får man något tack av katt? Nej, 6.15 när jag precis somnat lite hör man hur han börjar skrapa på garderobsdörren & bitcha sig i mitt rum. Så kastade en rosa kudde på honom. Katt ska lära sig veta hut!

Men skönt vakna tidigt ändå, kollade lite på Americas funniest homevideos (fula barn som slår sig m.m, I like it!) innan jag hoppade i duschen. Nej, nu får jag röra på mig. See ya later ♥

XXX
Yes.
Ready to work!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e så vacker:)<3

2009-12-22 @ 14:41:26
Postat av: Jenny <3

Åhh hehe tack :)

2009-12-22 @ 18:31:00
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill ha din msn :)<3

2009-12-22 @ 19:23:22
Postat av: Anonym

btw(A) du har fina ögon:)<3

2009-12-22 @ 20:46:53
Postat av: Jenny <3

Ger tyvärr inte ut den till folk ajg inte känner ;) Tack!

2009-12-22 @ 20:55:43
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej ;) vsg :)

2009-12-23 @ 12:03:11
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0