Ohh partey

Idag är en snabb dag. Sovit mig o-bakis, tagit en promenad & slutligen lagt ut lite bilder från Julafton på Facebook. Kommer snart ut här med, men hinner nog inte idag. Mycket trevligt igår, först Corner med Nura. Där blev man tillomed bjuden på 2 shots av någon trevlig kille! I like it. Sen drog hon hem så då blev det vidare till Valentine som hade ny-premiär & träffa Eve. Underbart rolig kväll ♥

Ikväll blir det troligtvis utgång med Nura, again! Hur jag orkar? Det är viljekraften som styr. Det är Lördag, ska jag sitta hemma istället? Nono. I won't.

I'll be back 2morrow my friends :)

XXX
Yeah.
Posar mig mot kameran.
J&N
Me & Nur ready to roll!
Ojojoj.
Fick med mig en souvenir hem efter dagens promenad.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0