Jul-träd

Ett träd har uppenbarat sig i vårt Vardagsrum. Hur det kommit hit & vad dess uppdrag är vet jag inte säkert, men ser trevligt ut. Bättre än förra årets Gran som knappt kunde hålla upp en Julkula, det enda man såg var en stam. 

Minns de fina tiderna då vi hade Kalle Anka-gran. Men nu är ekonomin lite för låg för fina granar så då får andra medel tas till. Pappa nämnde något om att han varit ute i skogen natttid och smugit med en ficklampa, men alla fina träd var redan nerhuggna. Så han har väl fixat den av någon trädlangare.

Så länge gran kan skydda julklapparna är jag nöjd.

XXX
Puttefnask.
Lite klen är han men det får väl duga.

Kommentarer
Postat av: J

haha, skön. Lågkonjuktur-gran. Jag gillar det! Det är tanken som räknas :/

2009-12-21 @ 02:39:39
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0